Skocz do zawartości


Zdjęcie
* * * * * 1 głosy

Zmiany wizualne bohatera.

Zmiany HZ Sylwetka Awatar Sugestia Udoskonalenie Gra Pomysł Support Opinia

  • Please log in to reply
5 odpowiedzi w tym temacie

#1 Da4kD3mon93

Da4kD3mon93

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 5 postów
  • Miejscowość:Siemianowice Śląskie
  • Serwer:PL28
  • Postać:DarkDemon93
  • Drużyna:TheCrew
Reputacja: 1

Napisano 06 styczeń 2022 - 12:58

Witam.

Wpadłem na pomysł, który mógłby nieco "udoskonalić" wizualnie system gry. Mianowicie ciekawym rozwiązaniem i myślę, że dosyć unikalnym byłoby, gdyby sylwetka Naszego awatara wraz z rosnącym poziomem zmieniała się. Dotychczas, jak gram od wielu lat, tak Nasz bohater wygląda zawsze tak samo. Taka zmiana mogłaby wpłynąć pozytywnie i dopasować się do tytułu od zera do bohatera. W pewnym momencie oczywiście od załóżmy 200/300 poziomu sylwetka mogłaby się już utrzymywać na przedstawieniu umięśnionego bohatera, aby system zmian nie był niezauważalny na początkowych etapach. Nie ukrywam, że jestem fanem gier upgrade'owych i uważam (choć to moja osobista opinia), że byłoby to naprawdę ciekawe urozmaicenie gry.

Pozdrawiam.

P. S. Niestety nie mam pomysłu na grafikę, która miałaby to rozwiązanie zademonstrować, ale ufam, że graficy HZ byliby w stanie sprytnie to rozwiązać.
  • Danielo lubi to

#2 Danielo

Danielo

    Ekspert

  • Members
  • PipPipPipPipPip
  • 401 postów
  • Postać:Odeszła w zapomnienie, skończyłem grę na ok. 450 poziomie.
  • Drużyna:Znudziło mi się, ale nie jest powiedziane, że już nie wrócę.






Reputacja: 116

Napisano 11 styczeń 2022 - 10:41