Skocz do zawartości


Zdjęcie

Garażowy przegląd #56 z Niedoogarniecia


  • Please log in to reply
4 odpowiedzi w tym temacie

#1 Sagittarius_A

Sagittarius_A

    Amator

  • Members
  • PipPip
  • 14 postów
Reputacja: 16

Napisano 06 lipiec 2019 - 18:15

Dzisiaj moim i Waszym gościem będzie dość znana postać która można spotkać na pl2 czyli :


Niedoogarnięcia !   :D

 

iT32lmX.jpg

q81xBcS.jpg

U9epwmP.jpg

Na początek pytanie. Kiedy zacząłeś grać w Hero Zero ? I co było powodem, że zacząłeś grać, ktoś namówił Cię do gry czy za pomocą reklamy tutaj trafiłeś :)? 


Przez przypadek, mój syn poprosił mnie żebym mu poklikał a on wyjeżdżał na tydzień, no i tak klikam do dzisiaj tyle, że później już na swoim koncie.

 

Długo już grasz? Masz swoje konto na pl2, co Cię tak długo trzyma przy grze ? Na jakich serwerach również mogliśmy Cię zobaczyć, bo domyślam się, że nie tylko pl2? Jesteś znaną postacią.


Gram od 06/2013 roku, teraz już tylko na pl2, wcześniej grałem chyba na pl15, no i na speedzie gdzie udało mi się zdobyć top1. Co mnie trzyma, sam się nad tym zastanawiam, chyba ludzie, chociaż wiele fajnych osób które poznałem niestety skończyło grę, niektórzy na własne życzenie inni niestety nie.


W swojej opinii, jakie było Twoje największe osiągnięcie w HZ do tej pory?


Chyba wygranie speed servera.


Wymień trzech według Ciebie najlepszych graczy z którymi miałeś przyjemność grać   :smile: :

 

Annihilator,

JerryGola (Repect Team), 

PucioPanda (super dziewczyna).

Jesteś jednym z najlepszych graczy w Hero Zero. Jaka jest tajemnica sukcesu?  :smug: 

 
Tajemnica sukcesu... nie znam tajemnicy, niemniej niektórzy piszą ze gram na hakach i że dostaje kupony z energia z suppa, ja poszedłem grac np na pl15 żeby się że tak powiem dokształcać i zbierać informacje jak inni grają i później staram się to wszystko dopasować do moich wymagań, no i wychodzi tak jak widać.


Czy masz jakąś ciekawą anegdotę związana z grą, którą chcesz nam powiedzieć?