Skocz do zawartości


Zdjęcie
- - - - -

Wspólne barwy i stroje Drużynowe


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
11 odpowiedzi w tym temacie

#1 Filozof

Filozof

    Amator

  • Members
  • PipPip
  • 13 postów
  • Serwer:PL3
  • Postać:Filozof
  • Drużyna:FanClub
Reputacja: 4

Napisano 28 luty 2013 - 10:07

Witam, nie znam się na obróbce graficznej dlatego nie mogę wytłumaczyć w jaki sposób mozna zrobić coś takiego ( jak i w poprzednim pomyśle o własnych wzorach strojów, który nieco rozbudowałem poprzez prośby kierowane od zainteresowanych ), ale mam pomysł którym chce się podzielić  z nadzieją że będzie Wam się podobał i Ktoś będzie umiał go zrealizować.

Chodzi mi mianowicie o stworzenie dodatkowej opcji w menu drużynowym. Otóż chodzi mi o stworzenie opcji która umorzliwi nie tylko wybór herbu drużyny i jego barw, ale i wspólnych szat drużynowych ( czyż nie jest tak na całym świecie że zawodnicy z jednej drużyny mają takie same stroje? xD ). Chodzi o proste menu które umożliwi nam wybór spośród gotowych wzorów wspólne kompletne odzienie dla naszych bohaterów wraz z logo drużyny na froncie stroju - oczywiście zachowując ich orginalne statystyki. Chodzi więc o czystą zmianę wizualną, umozliwiającą tylko wybór gotowego wzoru dla wszystkich członków drużyny i zadecydowanie o barwach klubowych drużyny oraz umieszczenie logo drużyny na owych strojach. 

Pierwszy wybór powinien być darmowy dla wszystkich ( jeśli oczywiście pomysł ktoś zrealizuje ), następne płatne, tak jak w przypadku zmiany herbu. ;) pozdrawiam



#2 The Joker

The Joker

    Były moderator

  • Banned
  • PipPipPipPipPip
  • 1314 postów
  • Miejscowość:97-500
  • Serwer:PL3
  • Postać:Mateusz169
  • Drużyna:The Expendables
Reputacja: 1535

Napisano 28 luty 2013 - 10:22

Pomysł może i nawet, ale wspólne stroje tylko podczas pojedynku drużyn. Każdy ma prawo do zachowania swojej prywatności jeżeli chodzi o ubieranie swojego bohatera. 


7Lb6LsB.gif

#3 Filozof

Filozof

    Amator

  • Members
  • PipPip